Gra
Dusz – gra dziejąca się na terenie Akademii, ale za pozwoleniem dyrektora,
który również bierze w niej udział. Polega ona na wywoływaniu w przeciwniku
skrajnych emocji. Wszystkie chwyty są dozwolone. Wygrywa ten, kto utrzyma
spokój ducha. Z przegranego ulatuje dusza, która przybiera postać motyla, łapie
się ją w słoiczek. Aby odzyskać duszę, wystarczy wypuścić ją ze słoiczka,
jednak odebranie jej wygranemu jest zawsze trudne.
Akademie
międzygatunkowe – czteroletnie szkoły średnie stworzone na potrzeby istot
nieprawdziwych w czasie wojny między czarownikami i wilkołakami. Aby młodzi nie
popełniali tych samych błędów co starsi, postanowiono ich ze sobą integrować.
Szkoła podzielona jest na roczniki: pierwszy zaliczają uczniowie w wieku
szesnaście-siedemnaście, drugi siedemnaście-osiemnaście, trzeci
osiemnaście-dziewiętnaście, a czwarty dziewiętnaście-dwadzieścia. W dniu
dwudziestych urodzin oficjalnie kończy się naukę.
Akademia
XYZ - jedna z polskich akademii międzygatunkowych zlokalizowana na
wschodzie, w pobliżu Lublina. Założona przez czarownicę.
Klątwa
30 lat - klątwa rzucona niegdyś na wszystkie istoty w pojedynku dwóch
największych czarownic. Przez nią każdy człowiek i nieprawdziwy umiera w dniu
swoich trzydziestych urodzin, zazwyczaj we śnie. Żaden z czarowników nie
potrafi jej zdjąć ze względu na brak informacji o uroku, który został
zastosowany.
Wzrok
- nie możesz nikomu spojrzeć w oczy. Jest to kolejna klątwa, rzucona przed
wiekami, mająca na celu ustosunkowanie społeczeństwa. Jeżeli spojrzy się komuś
w oczy, traci się zdolność widzenia kolorów i wszystko widzi się w czerni i
bieli.
Przeznaczenie
- dosięga tylko tych, którzy spojrzeli już innym w oczy i nie widzą barw. Wtedy
też szuka się osoby, której kolor oczu się dostrzega. Jeżeli takową się
znajdzie, jesteście sobie przeznaczeni. Po spojrzeniu sobie w oczy, barwy znów
wracają do życia przeznaczonych sobie osób. Znalezienie przeznaczonej sobie
osoby jest bardzo trudne i rzadkie.
w budowie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz